Bugun kontrolum vardi arkadaslar nst alindim . Ve doktorum nst mi hic begenmedi muayene etti alttan acilmam sifir ve bebek yukarda bekleyemem bisey yedin mi dedi Sabah 10da tost yemistim Tamam 4gibi alalim dedi bu esnada tekrar nst Baglandim . Doktor kontrole geldiginde 4ude bekleyemeyecegini soyledi Ben orda bir problem oldugunu anladim. Hemen Beni ameliyathaneye aldilar epidural ve Sondayi asla hissetmiyorsunuz aci falan da asla yok cekistirme baski hissediyorsunuz. Bebegi cikardi lar ve hemen kontrole aldilar cunku kakasini yapmis ve biraz yemis allahtan cigere inmemis. 45 dk falan diktiler ve odaya cikardi lar sonra hemen bebegimi getirdiler suan yanimda uyuyor. Bazen bebek kendi nasil istersen oyle geliyor gercekten size onerim ne normal nede sezeryan diye diretmemek ve son haftalarda bebegin hareketlerini Iyi takip etmek herkese sevgiler