Kizlar selam. Normal dogum yapan bir iki arkadas dogumdan sonra 3 ay idrarıni tutamadigini hep altina kaçırdığını soyledi. Normal dogum yapıp boyle bir durum yasayan var mi? Herkesin başına mi geliyor? Ben daha dogum yapmadim ama normal dogumdan korkmaya başladım.