ecce_mommy benim daima böyle, iki kulağımda da olur çoğunlukla yana yatamam uyurken, kendi kalp atışımı hissederim hep. Nabzınız hızlı atıyordur hamilelikte o yüzden böyle hissediyor olabilirsiniz. Tansiyonunuz da düşmüş olabilir. Evde ölçebiliyorsanız bakın. Benim normal tansiyonum 10/6 dır mesela. Başka insanda bu sarsar ama benim normali bu🤭