13 e giricez inş. Başlarda doktorum farklıydı o folbiol vermişti. Sonra 9 haftalıkken doktorumu değiştirdik. Şuan daha donanımlı bir doktora gidiyorum ve çok memnunum. O hemen değiştirdi ilaçlarımı ve femix omega verdi. Ozamandan beridir de kullanıyorum. Halada kullanmam gerektiğini söylüyor. Seni rahatsız eden birşey mi oldu canım bu ilaçla ilgili