Demetbayram doktorum profesör. Kendisine sormuştum. Konunun dibine değmesi, değmemesi gibi hiç bir konuyla alakalı olmadığını, yapılan çalışmalarda saç boyasının düşük riskini arttırdığını, boyatmamam gerektiğini söyledi. Eğer oksijen tüpü takabiliyosan boyat dedi :) çünkü asıl düşüğe sebep olan boyanın solunmasıymış. O koku da maske bile taksan geliyor hakkaten… ne yapalım, azcık bekleyeceğiz artık doğurunca :)