Kızlar bebeğim bugün çok huysuzdu saat beşte hastaneye gittik işitme testi için orda emzirdim ama uzun süreli değil eve geldik hiç durmadı ağladı emzirmeye devam ettim uyumadı saat 10:30 kadar bende o saate kadar sürekli emzirmeye çalıştım şimdi uyandırıyorum emzirmek için uyanmıyor napmam lazım