Benim de aşırı sırt ağrım var 32 haftalık olucam hala devam ediyor. Burda okumuştum orzax cosakodrin jel eczaneden aldım bitkisel karışım ve hamileler için kullanılmasında sakınca yokmuş eczacıya da sormuştum kurtarıcım oldu tavsiye ederim. Tüm sırt bölgesine sürün acayip rahatlatıyor.