Melikkkeee 39+1im net 4 haftadır ishalim var gün içinde ne yersem gidiyordum WC ye ama şimdi 1e düştü. Enfeksiyon hastalıklarına gittim doktor tsh değerine bakalım guatr var mı dedi bende bildiğim kadarıyla yok dedim tahlil verecektim ertesi gün gitmedim o zamana kadar günde 3-4 kere gidiyordum su gibi oluyordu şimdi 1e düştü