mnm
kızlar hamilelikte hamilelik şekeri çıkanlar doktor bana öyle bi diyet verdi ki bu ne ya hiçbişekilde sütlü tatlı dondurma bile yok havuç yok bezelye yok makarna pilav hiçbiri yok başmış pekmezmiş hatta sütte bile şeker olduğu için süt bile yok kefir ev yoğurtu ayran verdi onların yerine 176 çıktı şekerim ekmekte sadece tam buğday 1 dilim ekmek o da sabahları kahvaltıyla ama 8. ayım bitmek üzere böylede hiç doymuyorum ki bu nasıl bişeydir ya şekeri olanlar sizde aynı mısınız bide korkutuyolar çocuğun kalbi durur tak diye gider felan diye hepten panik oldum ilk bebeğim ilk 2 aylıkken gelişmemişti kalbi durmuştu zaten böyle bi fobim oluştu bide bu doktorlar korkutuyo son ayıma gircem ama paniğim yani