burcudincel Kızlar bebek kıyafeti almaya, odasını dizmeye ne zaman başladınız. Ben 23 haftalığım daha başlamadım. Ne öneriyorsunuz
Bett_blog burcudincel ab bana kalda öğrendiğim hün almaya başlardım ama ne olur ne olmaz diye aldırmadı eşim🥺 şimdi 28 haftalık olduk alıyoruz bişiyler🥰 bende başlayabilşrsşniz cinsiyetinşz belliyse ve bi riskiniz yoksa sağlıkla gelsin bebişiniz🤲🏻🥰
metehaninannesiii burcudincel 16.haftamdayken bütün kıyafetleri aldık 16.haftadan öncede diğer eşyalarını aldik
Hayalleredogru burcudincel ben 12. Hafta gibi başladım bir şey olacak korkusu içimde hep oldu ama çok ilerde de doğumda da olabilir dedim her şeyini aldım 33+5 olduk şuan bugün hastane çantasını da hazırladım o kadar erken başlamasaydım yetişmezdi bence ya da çok şey unuturdum bir anda almak çok zor olur maddiyat olarak
Didii burcudincel benim kizim suan 1.5 yasina geldi cinsiyetini ogrendigimizde yavas yavas almaya baslamistik. 30-35 haftalik arasinda kiyafet yikama ütüleme islerini halletmeni tavsiye ederim agirlasinca zor olabilir. Bir tavsiyemde oda mobilya isini cok geçe birakma iyice havalanip o kokusunun gitmesi gerekiyor. Bizim biraz sikinti olmustu teslim tarihi gecikti ne kadar kursunsuz kokusuz boya deselerde mobilya kokusu oluyor
yavrukom burcudincel cinsiyeti belli ise kesinlikle baslamalisinz 30 . Haftamdayim bugün alışveriş için çıktim ama agirlasmisim artık bugün daha iyi anladım ayaklarımın ve belimin agrisiindan alışverişi yarım bıraktım