Dseker ilk gebeliğinizde böyle bir olumsuzluk yaşadığınız için bu şekilde bir psikoloji içerisine girmeniz normal ama şu an kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama herşey güzel gidiyor anladığım kadarıyla. Kendinizi sürecin güzel gideceğine odaklamaya çalışın. Benim bir arkadaşımda sizin yaşadığınızı yaşadı ve 2. Gebeliğimin başlarında mutsuzdu, 12. Haftadan ve 2 li taramadan sonra herşey olumlu gitmeye başlayınca o duyguları azaldı. Geçti diyemem çünkü hamile olan her kadının bebeğime bir şey olursa diye korkusu hep aklının bir köşesinde vardır. Ama bunun boyutu patolojik boyuttaysa ve günlük yaşamınızı çok etkiliyorsa psikolog yardımı alabilirsiniz bence. Hamilelikte stres de bebeği olumsuz etkiliyor çünlü