Kızlar merhaba ben geçen hafta ufak bir sorunum olduğu için randevuma gittim ultrasona girdim fakat bugün aynı şekilde yine girdim büyük ihtimalle yarın da gireceğim ailemin yanına geldiğim için doktor değiştirdim sürekli baya talihsizlikler oldu ama korkuyorum bu kadar sık ultrasona girmek bebeğe zarar verir mi? Yanlış mı yapıyorum son haftalardayim