Demojna Selma_aygun oo 4 lt benim için hayal gibi ben 2lt içince ayaklarımda toplanıyor içtiğim tüm su, zaten ayak bileklerim futbolcu gibi kapkalın 😂😂 o kadar su içince yürüyüşü de artır bence… şu pandemide ne kadar artırabilirsen
Ceri5 Selma_aygun ben 100 de 100 sıkılmış yaban mersini buldumçok iyi geldi, bi arkadaşımda çayını önermişti iyi geleceğine eminim ihmal etmeden bulursun inşallah 🥰