Zynpmhmt 7 haftalık gebeyim, denize girmek sakıncalı mı acaba? Ebe olmama rağmen bildiğim her şeyi unuttum, anneme kayınvalideme filan soruyorum 😅 kim ne derse hemen inanıyorum, etkileniyorum. İlk gebeliğim, ondan galiba. 🙄
Misrax Zynpmhmt ilk randevunuzda doktora sorun bazılarında sakıncalı oluyor bazılarında degil ama cogu doktor gebelikte yuzmek iyi diyor
Serendipity Zynpmhmt idrar yollari bu donemde enfeksiyona cok acik oldugu icin eger temiz olduguna guvendiginiz bir denizse sorun yok, hatta yuzmek hamilelikte cok faydali 🌸
baharko7 Zynpmhmt ben girmeyi tercih etmedim hiç çünkü çabuk enfeksiyon kapıyorum riske atmadım o yüzden
Zynpmhmt Keşke gebeliğim devam etseydi de denize girmeseydim. Üç gün önce heyecanla sorular sorarken şimdi küretaj olacak olmanın üzüntüsünü yaşıyorum.
Beyza_ Zynpmhmt çok geçmiş olsun en güzel zamanda tekrar hamile kalın inşallah, kendinizi üzmeyin bi sonrakini sağlıkla sıhhatle kucağınıza almanızı diliyorum
matildaaa canserko hangi denize giriyorsunuz. Bu deniz salyası tedirgin etti beni. Altınolukta gireceğim ben de
idiloska Deniz kadar güzel şey var mı :) keşke ben de girebilsem mis oh :) bol bol yüzün ama ıslak mayoyla kalmayın