hayalsu bende ikiz gebeyim. 2 litreyi zor iciyordum ve 1.5 lt düşmüstü. Bebegimin birinin suyu azaldı ve simdi haftaları gecirmek icin su içiyorum biraz dahha iyi durumda. Yani önemli bence günde 2.5 lt icmelisiniz. Ayran, kavun, karpuz, meyve suyu, komposto, cay saymıyorum bile..