Turunculimon Bebeğim 18 günlük ve her süt emmesinde bir kez boğazında kalıyor çok üzülüyorum. İnternetten bakınca bir sürü saçmasapan şey çıkıyor. Neden olur sizce? Başına böyle bir şey gelen oldu mu? 😔
BegumIscanTunc Turunculimon canım çocuk doktoruna bir danış istersen benim kuzenin bebeğininde o şekilde boğazında kalıyordu doktor reflüden kaynaklı olacağını söyledi ve özel mama verdi emziremedi inşallah öyle olmaz sizinde
zcelik Turunculimon bebeğe göğsümüzü vermeden önce sütün sağarak azaltın ( onu da saklayıp başka bi gün kullanabilirsiniz ). Sütün tazikli gidiyodur yumuşat sonra bebeğe ver memeyi
Gamzeakd Turunculimon yatarak besleyin bebeğinizi tazikli süt geliminde boğazına kaçıuor olabilir. İnstagramda gebeanne var onu takip edin anlatıyor orda 🥰
Alpaserdu Turunculimon emzirirken elini göğsünle tutarak emzir hızlı süt gitmesini engeller. Bu durum herkesin başına geliyor o durumda direk yüz üstü çevir kaşlarının ortasından yukarı doğru masaj yap korkulacak bir durum değil. Bu durumu ilk yaşadığımda nerdeyse kalp krizi geçiriyordum 😂