Ben 7 haftalık gebeyim henüz bazen göbek deliğimin içinde batma oluyor bu normal mi? Ben hala gebelikle ilgili hiç bir belirti de yaşamıyorum hamile değil gibiyim. Sadece bi kaç gündür göbeğimin çevresinde içerden batma oluyor sizlerde de oldu mu cuma doktora da söyleyeceğim