Teacherr Arkadaşlar yedi gün içinde doğurmam lazım yoksa sezeryana alacak doktor. Bana önerileriniz nelerdir ne yapmalıyım lütfen yardım edin 😢
Cylncyln_01 Teacherr ne yapsan da bebek ne zaman gelirse o zaman doğar canım benim 4 gün kaldı doğuma günde 3 d3fa 5 katı inip çıkıyorum squat plates yapıyorum hurma yiyorum ama acılmam bile olmamış