Bende kedi besliyorum öpüyorum seviyorum, gebeliğimin başında doktorum toxopslazma için test yapmıştı ben özel de yaptırdım ama devlet has de de yapıyor doktor . Geçirmemişim negatif çıktı . Doktorum a danıştım bende bir şey olması için kakasına dokunup elini de ağzına ya da burnuna götürmen gerekiyor bu da çok zor bir ihtimal . Aşılarını yaptırdıktan sonra hiç biseu olmaz 🙏🏻