[silindi]
4.gun gece hala ağrısını yaşarım yada yukarı kaldırırken. İlk günun sabahına uyandığımda kolumda felaket bir ağrı vardı, az şişlik ve kızarıklık devam ediyor doktora sordum yapacak birsey yok dedi kendi kendine gececek. 3.gun duş aldım biraz rahatlattı sadece. Soğuk pres falan Bi ise yaramadı bu arada