_haziran Merhaba kızlar ilk hamileliğim kızım olucak Allah nasip ederse ama ben bi kıpırtı dahi hissetmedim henüz benim gibi olan var mı😕
Ayse_donmez0 _haziran ilk gebelikte en az 20 haftalık olması lazım hissetmek için inşallah birkac hafta ya hissedersin canım ilk gebelik olduğu için rahim duvarı daha kalın oluyor hissetmemek çok normal 🎀
Hatice08 umudunannesiii detaylı ultrasona girdiniz mi petinaloji tarafından yapılan ()adını doğru yazdım umarım ) 😂
umudunannesiii Hatice08 ben 19.haftadan itibaren hep detaylı ultrasona giriyorum yani detaylica her şeyine bakıyor doktorumm her ay bakicam dedj
Buketceylin _haziran Benimde ilk gebeliğim 16 .haftada hissettim aslnda kızlar daha hareketli derler uzanıp karnını okşayıp bekle üzülme herkesin aynı haftada hissetmemesi normal
Hatice08 _haziran benimde 20. Haftaya gircez bugün 12 den sonra şuan 19+6 yız hala hissetmiyorum ve benimde kız 🙈 kızlar yavaş oluyormuş diyorlar alakası var mı bilmem
Ayseyldrmx _haziran bende 19 haftalığım daha 2 gündür yeni yeni hissediyorum, kız geç oynar derler gerçekten öyle benimde kız olacak nasipse , 20 den sonra daha net ve sık vuruyormuş bu gece 20 ye dönüyoruz bakalım 🙃🍃😍 o yüzden canını sıkma olur az kalmış
0267 a_burcu_bur ah normal olması yüreğime su serpti. Okuyorum normal diyor amabenim gibi olanı görünce daha çok rahatlıyorum
Melekkurt1004 Yorumları okuduktan sonra içimde oluşan ferahlık👍👍👍ilk gebeliğim kız oldu onu erken hissetmiştim bunda oğlan diyolar erkekler daha geç hissediliyormuş zannedersem hayırlısı☺️🥰
Aynayse66 Melekkurt1004 Benimde 16 + 6 günlüğüm 3 gebeliğim bende hissedemiyorum henüz bazen acele mi ediyorum diyede düşünüyorum. Ama derler 3 gebeliğinde genelde anne adayları 16 haftada hissetmeye başlar demişlerdi henüz emin olamadım🙄☺️
N-h-e123 _haziran benimde 2. Gebeliğim ona rağmen son 2 gündür ufak ufak hissediyorum 19+1′im bu arada
Nzlozkn Bende hissetmiyorum arkadaşlar psikolojim bozuldu belirtim de yok ağlamaklıyım detaylıyı bekliyorum zaman geçmiyor
Melekkurt1004 Aynayse66 biz anneler biraz aceleciyiz ve endişeli oysaki doktorlar henüz erken demelerine rağmen sağlıklı olsunlar hareketlerini hissedeceğimiz zamanlarda gelsin inşallah 🥰
Ayse-24 _haziran bende dün bunu sorguladım ve bayağı üzülüyordum daha erken olduğunu söylediler arkadaşlar bende mutlu oldum açıkcası sanırım bi kaç haftası daha var ☺️
Hatice08 umudunannesiii bunu kadın doğum doktoru yapmıyor ama petinaloji bölümü doktoru yapıyor siz kadın doğum doktorunuza mı muayene oluyorsunuz normal ultrasondan bahsetmiyorum
TheMom _haziran 16 haftada hissedeni duydugumda sok olmustum. Ben 26′da hissetmistim 😅 simdi kizim dogali 10 ay gecti bile. Her sey saglikli ilerliyorsa, sakin ol, kimseyle kiyas yapma, her bunye kendine ozel. Bu guzel gunlerin keyfini cikar 👍🏻
Elifvolkan2202 TheMom ben de 16 dan beri hissediyorum ama ilki seğirme şeklindeydi şimdi daha net 18+5 iz şuan sürekli değil günde bikaç kez hissediyorum özellikle sırtüstü yarı uzanır haldeyken