Sanki bi damla bebek beslenip napacak karnında. Kebap lahmacun mu yicek. Alt tarafı kanından azar azar alıp beslenecek fazlasıyla yeterli olursun. 3 4 aya kadar bebeğin beslenememesi söz konusu bile degil. Hatta çoğu hamile bulantı kusmadan zayıfliyo hic bisey yiyemiyo her şeyden tiksiniyo. Beslenemese onların bebeği beslenmez