Hatice017 M-l-k bende oldu ama o hamilelik göbeği değilmiş gaz sıkışması cnm ben 13 14 haftalık hamileyken bi an karnım şişti sertleşti ama şimdi 16+4 haftalık hamileyim karnım az çıkmış 🥰😊
humasultan3443 M-l-k bende normalde de hafif bi göbek vardı şimdi olan göbek mi bebek mi anlamıyoruz 😂😂 eşim göbek olduğunu iddia ediyor ben bebek😂😂😂
M-l-k Hatice017 Benimde en başından beri bir şişkinliğim var geçer dediler geçmediği gibi bir iki haftadır baya alt karnımdan başlayan bir şişlik öne doğru bir büyüme var, gaz mı bilmiyorum ama☺️ Bu hızla giderse som haftaları düşünemiyorum 🐣🐣
Hatice017 M-l-k eğer alt tarafta varsa o bebek bendede böyle altan üste doğru karın şekilleniyor demek cnm 😊
M-l-k Asafimmm Benim baya belli bu şekilde değildi bir anda oldu, bi şişkinlik vardı ilk öğrendiğimden beri ama şuan ki durumu bebekten dolayı mı onu bilmiyorum ☺️
M-l-k Hatice017 evet alt tarafta gün içinde bazen değişiyor bazı sabahlar daha belirgin, bazen akşamları ama alttan yukarı doğru gelecek sanırım☺️
Firstlady humasultan3443 ayy aynen bende de😄😄 hep icime cekerdim simdi bos birakiyorum bebek zannediyor😅😅 bakalim bebekten sonra nasil gidicek bu gobus