Söylediklerine çok üzüldüm ,öncelikle kimsenin garantisi yok yarın hepimizin başına gelebilir ,neden ben gibi düşünme.Yaşın 20 ve çok gençsin kayınvalidenden bahsetmişin anladığım kadarıyla başka problemler de olmuş ama burada kimse evin içerisinde olani ve eşini senden iyi taniyamaz burdan ayril demesi kolay olur önce eşini düşün sorumluluk sahibi mi evladına iyi örnek bir baba olabilecek mi sana yaklaşımı ilgisi eğer bunu ögrenene kadar bunlarda zaten problem varsa ve ailesi sana saygı duymuyorsa once kendine guveneceksin 20 yaş bazı şeylere tekrar baslamak icin cok guzel ve anneligin gucune sahip olacaksın cocuga bakmaksa bir is kesin bulur ev geçindirirsin önemli olan senin ne istediğin ve nasıl bir hayat yaşadığın sen herkesten onemlisin ve once kendine saygi duyup sonra da bebeginle gecirecegin guzel zamanı düşün bir kere kardesim eşimden bosanacagimi bilsem yine cocuk yalardim bencilce ama bu duygu her seye bedel dediginde sasirmistim ama simdi hamileyim ne dedigini az da olsa anlayabiliyorum