Arkadaşlar bir sorum olacaktı da benim en son adet tarihim 3 nisandı fakat ben 19 nisanda çatlatma iğnesi vuruldum ve 11 Mayıs’ta alttan muayene ile keseyi gördük ama doktor kaç haftalık olduğunu söylemedi ben çatlatma iğnesini vurduğum tarihten hesapladım 5 haftalık ama 3 nisandan hesaplarsam 7 hafta 2 günlük acaba biz çarşamba günü kalp atışını duyabilir miyiz ? Ve hangi zamandan hesaplamam lazım?