Cioduruannesi Arkadaşlar iyi akşamlar bugun 30. Haftaya girdim. Dünden beri vajinamda cok acı hıssedıyorum ilk defa böyle bi şey oluyo neden olabılır??
Minigim-ben Cioduruannesi canim 27. Haftamda hissetmistim doktora gittim. Benimki dönmüş ayağıyla oraya tekme atıyormuş. Doktorum rahim ağzımı ölçmek için alttan ultrasonla baktı bir de gördük ki minnoş bir ayak😍🤲. Umarim seninki de öyle bir şeydir. Ama her ihtimale karşın doktora gitmende fayda var.
Minigimm0611 Cioduruannesi bu haftalarda geneli öyle canım bende dahil döndüğü icin muhtemelen sizinkide ondandır.
Mervekarasenol Bebek büyüyordur, ya da bebek normale göre aşağıdadır. Ben de senin gibiydim. Doktor bebeğin aşağıda olduğunu söyledi. Hatta kafası direk kasıklarımda
Cioduruannesi Mervekarasenol iki gündür agrı cekıyorum kalkarken otururken artık böyle mi devam edıcek geçer mi
Mervekarasenol Cioduruannesi benim hala oturup kalkarken acıyor. Doktora git canım görünmende fayda var
Deletedmom23234 Cioduruannesi Ben bebeğimin ayaklarını kasıklarımda hissediyorum acaba bu yüzden mi çok canım yaniyor
glsnbr Biz de 31+3 olduk bende de o baskı var ikiz benim gebelik bi de özellikle akşam üzeri daha çok hissetmeye başlıyorum
Fatma_7 Benimkinin de kafası aşağıdaydı en son. Oturduğumda falan ağrım oluyor kasıklarıma falan da vuruyor ağrı doktor normal diyor ama dikkat etmek gerek