Kızlar 19 haftama girdim karnımın alt kısmı ağrı ve sancı yapıyor ilk gebelik sizce normal mi bide hala kusmalarim var oda ayrı dert bilgisi olan yazabilir mi lütfen bide sanki iç çamaşırım ıslanıyor gibi bu nedir acaba hiç anlamıyorum ilk olduğu için