Evet sonunda bende doğurdum 3.gebeliğim ama 11 yıl aradan sonra ilk gibi tecrübesiz ve heyecanlı hissettiğim anlar… 39+3 günün sabahında suyum gelmeye başladı apar topar hastaneye geldik 6 cm açılma olmuş
saat 11 den itibaren kendi sancım gelmeye başladı ama bebek hala kanala yerleşmemiş baş çok yukarıda, plates topunun üzerinde küçük zıplama hareketleri yapmaya başladım, sancım daha da arttı ve bebeğim aşağı indi sonunda, saat 13:00 da prensesim dünyaya geldi. Diğer iki doğumum suni sancı ile olmuştu, ilk defa kendi sancımı yaşadım, Allah’ım kimseyi darda koymasın inşallah🤲