Merhaba hanımlar 38+2 deyim bugün karın ağrısı ve karında sertlik yaşıyorum benim gibi olupta sonrasında doğumu olan var mı nişan ve su gelmesi dışında doğum belirtileriniz neydi ilk gebeliğim sürekli acaba doğum belirtisi öi diye düşünüp duruyorum yardımcı olursanız çok sevinirim