Fatma benim son 1 buçuk ayım kaldığı için almaya gerek görmedim tabi ama sizin doğuma cok varsa alın tabi rahat olur. Elbise tarzı mayolar var altı etekli göbeği kapatıyo. Esnek kumaşları da onlari tavsiye ederim 😊 bide paraşüt kumaşlar hızlı kuruyo malum diger kumaşlarda karın ıslak kalınca gaz sancısı idrar enfeksiyonu falan oluyo