Dedim böbreğim ağrıyor. Çok önemsemedim direndim fakat geçmek bilmedi. Sürekli sağa yatıyorsan sağ böbrek rahme daha yakınmış ve Rahmin içindeki bebek böbreğe baskı yapıyormuş. Böbrektte sıkışan idrarda böbreğim genişlemesine ve aynı zamanda enfeksiyona neden oluyormuş hocam. Belki sebebi o olabilir. Bence direk gidin serumla ilaç felan verdiler bana rahatladım