Kızlar merhaba ayın 3′ünde transferim oldu , gebeyim sukur kalp atısıno duyduk lakın alt degerim her gecen gün artıyor bugunde 157 olmuş , eski değerlerime bakıyorum gecen ay 25-30 aralarındaymış.
Gebeliğinde benim gibi olan var mı ? Varsa doktorlar ne dedi kızlar bebege zararı olurmu 😔 kadın dogumcum dahiliyeye gonderdi baktı degerlere gonderdi bizlik değil diye özele gitmeyi düşünüyorum.