Annekus esraebe_ hem dogumdan önce hem sonra yapıyorlar 2. Ciye hamileyim yarın öbür gün onun için gidicem
Kaderimm esraebe_ Bende ilk gebeligimde doğumdan sonra yapıldı ikincide 28de yaptılar eğer kanaman felan olursa daha erkende yapiyorlar
Angela esraebe_ ilkinde 28 haftada yaptılar bi de doğumdan hemen sonra bi igne daha yaptılar. Bunda da 28 i bekliyorum yine
Caglarmm Anne negatif baba pozitifse iğne olmak gerekiyo bizde de uyuşmazlık var 28. Haftada iğne olucam