Gamze-oztrk Kizlar merhaba büyüyen beşik almayi düsünüyorum. Pandemiden dolayı şehir dışına çıkamıyorum malum bulunduğum yerde gördüklerim çok hoşuma gitmedi. İnternet üzerinden sipariş verip memnun kalanlar var mı? Varsa hangi siteden aldınız?
kubrakokcan Gamze-oztrk Ben çetmenden aldım. Ürün kaliteli ama sağolsunlar aylar geçti daha da gelecek. Çetmen tavsiye etmem o yüzden. Ama iki arkadaşım da çilekten aldı. Fiyatlar biraz arttı fakat gerçekten ikisi de çok memnun ☺️