birgaripannee ben daha doğum yapmadım ama lcw den normal gömlek pijamalardan aldım L beden aldım. Şuan 31 haftalık gebeyim. Doğumdan sonra olurlar diye düşünüyorum. Xl alsam eminim doğumdan sonra çuval gibi olacaktı. Bununla ilgili bende bir post açmıştım 26-27. Haftalarda. Anneler şuan oluyorsa doğumdan sonra da olur dediler ben de xl bedene geçmedim🌸