Emnemrahf Seymakrpnr34 kendinizi kasmamanız ve stres yapmamanız en önemlisi çok fazla acı olmuyo ama insan ister istemez kendini kasıyo o zaman daha farklı olabılıyo
MS92 Seymakrpnr34 İnan bende hamileliğim süresince bunu düşünmüştüm. Hiç zor değil, derin bir nefes aldım içimden saydım dakika bile sürmedi bitti. Birazcık yandı sadece. Burda okuduğum kadar abartı bir şey göremedim yani🤷🏻♀️
Nilaylks Seymakrpnr34 kendinizi çok kasmazsanız strese girmezseniz pek sıkıntı olmuyor tabi ki kasınca acı oluyor bende yeni girdim çok az kastım hafif açım oldu tam rahatlıyordum ki bitti çok öyle uzun süren bir işlem de değil
Nanelisekerr Sadece kendini kasmaman geeekiyor :) Resmen sıfır acı yani. Canım acıdo diyenleri anlayamadım o yğzden
Knkhbb Muayne yapılmadan önce bir şey sürüldüğünden ya da sıkıldığından emin olun kuru olmaması için.
senell Seymakrpnr34 Kendinizi kasmayın, doktor parmağını sokarken birazcık ıkının ki orası açılsın. Hiiiç acımayacak, endişelenmeyin 😊
Dilaam Seymakrpnr34 bende olucam ikinci doğumum açıklık için bakilcak korkma ya ben çok hassasım ilkinde canım acımıştı kastigim için ama alıştım artık iki saniy sizliyo iğne olmak gibi bı şey hiç korkulucak k ndini sıkmaya degcek bı şey degill düşünme bile gidince olcqksin bitcek