Sametnida Merhaba. 6 +4 hamileyim bir anda Karin agrisi ve bacagmda regl olcakmis gibi agrim oluyor sebebi nedir acaba ?
Nefs-Nr Sametnida Sametnida ah canım o haftalarda ağrı bendede çok oldu hatta gece uykumdan uyandırıyordu afedersin wc de oturup geçmesini bekliyordum çok şükür artık olmuyor seninde geçer inşallah🌺
seymaaa_70_42 Sametnida aynen canım zamanla geçecek bu günler normal şeyler daha fazla dayanamayacağım şekilde olursa da doktoruna soylersin
Sametnida Nefs-Nr insaAllah rahimin genislemesinden dolayi oluyormus sanirim öyle yaziyor int arastirdim biraz ama 🥰