Merhaba anneler 🥺 sizden dua bekliyorum 🙏🏻 22 hafta 6 günlük hamileyim doktor 1.5 cm açılman var dedi serklaj olanlar var mı süreç nasıl oluyor hastanede yatış vs oluyor mu çok korkuyorum çok Progestan kullanıyorum şuan bilenler basından geçenler yazsın lütfen