Kiziltan geçmiş olsun canım. Bende 38+0 haftalıkken yakalandım. Dr um kan sulandırıcı, c vitamini ve d vitamini önerdi kesinlikle kullanmalısın dedi. Bende iştah gitmişti. Hiç yemek yiyemedim. 4 gün boyunca her gece acilde parol taktırdım. Gündüzleri parol tablet kullandım. Karantinanın 5.gününde doğum sancılarım başladı ve doğum yaptım. Yemek yiyemedim ama kendimi zorlayarak meyve yemeye çalıştım. Taze sıkılmış portakal suyu içtim sürekli. İnşallah en kısa zamanda atlatırsınız. Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah 🤲