demiray bende normal doğum çok istiyorum sezeryandan çok korkuyorum herkes tam tersi ama ben korkuyorum işte 😂 hayırlısı neyse o olsun kimisi normal yapıyo ama çok zor oluyo doğum anı ve sonrası kimisi sezeryan yapıyo çok rahat falan filan o yüzden hayırlısı olsun sağlıkla alalım bebişlerimizi inşallah ☺️🙏🏻