humasultan3443 Kızlar ben geçen hafta test yaptırdım iki gün sonra doktorum arayıp arayıp her şeyin yolunda olduğunu sıkıntı olmadığını söyledi hiç gel git falan demedi sizlerde nasıl oldu hastaneye gittiniz mi sonuçlar için
Lulemom humasultan3443 hangi testlerden bahsediyorsun bilmiyorum ama yaptırdığım her testin sonucunu telefondan görüştük. Sorun yoksa gitmeye de gerek yok zaten.
humasultan3443 Lulemom ikili test yaptırdım telefonla söylediler sadece merak ettim hep böyle mi diye
Morvy humasultan3443 ikili test ise doktorunuz zaten telefonla bilgi vermiş sıkıntı yok dediyse ne mutlu size :) bende telefonda öğrenmiştim
Lulemom humasultan3443 çağırıp yapması gereken bişi yok ki. Bana mesajla söyledi iyi mi kötü mü olduğunu. Takılma bence
humasultan3443 Morvy ay çok rahatladım ben zannediyorum ki sadece bana böyle söyledi çok şükür her şey yolunda dedi 🙆🏻♀️😊
humasultan3443 Lulemom bilemediğim için merak ettim sadece bana böyle telefonda söylendi diye düşündüm çok şükür normalmiş 😊