birsaglikci Herkese sağlıklı günler 😍 geçen sene üstüste yaşadığım 2 düşük (biri kürtaj) sonrası 1 yıl kendi isteğimle korundum. Sağlıklı beslendim, ciddi kilo verdim. 2 aydır deniyorduk. Bugün (3+6) hcg:225 çıktı. sizce nasıl? 😇
Selen37 birsaglikci Değeriniz gayet iyi. Önemli olan 2 ye katlanması. Benim 3+6yken 19 çıktı değerim. Şuan 11+3. Yani değişkenlik gösterebilir 🥰