Geçmiş olsun öncelikle. Bir yakınımdan çörek otu yağının iyi geldiğini duydum. Alerji ilaçlarımı artık içmediğim için bende deneyeceğim. Fakat yinede araştırmanı tavsiye ederim. Alerjik astımım var. Şu an sadece burun spreyi kullanıyorum eğer çok kötüysen alerji belirtileri azaltıcı burun spreyi alabilirsin eczaneye danışarak.