Geçen hafta perşembe alttan tetikleme yapıldı eve geldiğimde çok az bir leke geldi bugün sabah ise daha çok kahverengi bir akıntı geldi sonrasında da iki kere geldi
Bugün şansıma doktor randevum vardı o da nişan değil alttan muayene olduğun için geliyordur diyo
Kac gün oldu hala onun etkisi sürer mi bilgisi olan var mı?