senell gamzeserenn Çok iyi anlamıyorum ama gördüğüm kadarıyla bebeğin kalp atışları gayet normal. Sizin de biraz sancılarınız var ama düzensiz olduğu için anlamlı değil.
senell senell gamzeserenn üst kısım bebeğin kalp atışları, alt kısım sizin sancılarınız. kalp atışlarının 120-160 arası olması bekleniyormuş. Aşağıdaki yazıdan okuyabilirsiniz. https://www.memorial.com.tr/tani-ve-testler/nst-testi-nedir
gamzeserenn okunmusciklet Sancı üst kısım mı alt kısım mı aceba? Ben hissetmiyorum ama vardır inşallah artık ya🙏🏻
Bambinomo Ben de doktorum ama branşım değil ben bile bişi söylemem o yüzden ama eşim kadın doğumcu gösterdim henüz kayda değer bir sancı yok hafif kontraksiyonlar var, bebeğin kalp atışları da iyi.
Krtalzyn https://imgyukle.com/i/O3nz2n benm nst me de anlayan birileri bakabilirmi kalp atışı bi anlık çok düştü doktorda bi anda odaya gelip bakıp bakıp tam tam normal deyip çıkardı bi an bişey diyemedim sizce normal mi🤔
ebeanne Krtalzyn kalp atışında düşme dediğimiz deselerasyona benzeyen şekil olmuşmuş. Şüphelenilmiş o yüzden bir kaç kişi daha bakmıştır. Ama bu nst sadece probu kaymış. Bebişin kalp atışı yerine anne nabzını algılamış. Sorun yok bence de.
gamzeserenn minikserce00 2-3 cm açılmam varmış ama sancıyı hissetmediğim için bşy demedi eve döndüm doktorum pek açıklama yapan biri değil o yüzden burayada bi sormak istedim
minikserce00 gamzeserenn özel hastane mı peki şayet oyle ise nasıl acıklama yapmaz bence yarın bi kadın dogum acile gıdın sancınız duzensız fakat Yuksek aci eşiginiz Yuksek olabılır sız hıssetmıyor olabılırsınız bebegınızın hareketlerını takıpte kalın
ebeanne gamzeserenn kalp atışları gayet iyi fakat sancıların henüz oturmamış. Düzenli aralıklarda olmalı. Şuan vajinal muayeneye göre hareket edilir.
gamzeserenn ebeanne 2 3 cm açıklık var dedi ama yeterlimydi bilmiyorum araya başka hasta girdi bende çıktım o arada