Kızlar sırtımda et beni var kocaman aldırmak istiyorum 23 haftalık hamileyim bi sakıncası olurmu et beni olup aldiran varmi hamileyken hani uyusturcak iğne falan yapicak ya bişey olurmuyki bana zararı yok ama eşim rahatsız oluyomus 😂 aldır diyip duruyo huylaniyomus napsam sizce kızlar 4 ay daha bekliyimmi