Zeyno26 Hanimlaaar 14+1 günlük hamileyim belim çoook ağrıyor. Yürürken zorlanıyorum, yerimden kalkerken aşırı ağrı yaşıyorum. Doktorum normal olduğunu söyledi yani tamam normalde daha cok erken değil mi yaaaaa 😶😶😶😔😔