Doktorun yorum yapmadı mı? Benim de o haftalarda öyleydi. Hatta 24de 35mmdi bi problem yoktu. Ancak 28. Haftamda 14mme düşmüştü doktor anında açıklık var mı sancım var mı diye baktı. Çok şükür yoktu. Ama yürüyüşü dahi yasakladı. Kendini yormayacaksın genel olarak hep uzanacaksın dedi. Şimdi 31+5 oldum çok şükür. Progestan kullanıyorum. Evden çalışıyorum. Ev işlerini kendimi yormadan yapıyorum. Eşimle de yapıyoruz. Böyle böyle gidecek herhalde. Çok yormadan kendini yürüyüş yapabilirsin doktor eğer yürüme demediyse. Bana direkt yürümeyeceksin ağır kaldırmayacaksın dedi çünkü. Hatta ofiste de çalışmayacaksın dedi sürekli oturmak da yasaktı.