İlk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı. Şuan 34 haftalık hamileyim ve 5.haftadan beri oksapar 4000 iğne ve coraspin kullanıyorum. Coraspini geçen hafta kesti. Doktorlar boşuna okumuyor. Herkes aynı değil. Size ve bebeğinize ne iyi gelirse doktorlar onu verir.