Busenurk Kızlar 20 haftalık hamileyim bebeği biraz aşada hissediyorum bazende karnıma dayanıyomuş gibi hissediyorum sertlik oluyo böyle bişey yaşıyan varmı bebeklerinizi nerde hissediyosunuz 😕
Lelommm Busenurk Bende 18 haftadayım biraz aşağıda oldugunu düşünüyorum sanırım bu haftalarda yukarı doğru büyücek
Nlfrylmz Busenurk 25+5 haftalığız. Bazen kasıklarıma iniyor bazen yukarı çıkıyor yeri geniş olduğu için öyle oluyormuş. ☺️